گل نسرین

گل نسرین
هوالمصور 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرس mahan1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

انگشت انگشتری


این انگشت نماد محبت و عشق است و كسانی كه این انگشت را انتخاب می‌كنند، انسان‌هایی احساساتی و عاطفی هستند و همواره به‌دنبال محبت و خوشحال كردن دیگران هستند. توصیه كارشناس ما برای این گروه از افراد این است كه واقع‌بین باشند. شما از محبت كردن به دیگران لذت می‌برید،


این الزاما دلیلی برای مهربان بودن دیگران با شما نیست. شما بارها از این رفتار دیگران دل‌تان شكسته است اما باید به جای غصه خوردن خودتان را خوشبخت احساس كنید كه در این دنیا هنوز می‌توانید با آدم‌ها مهربان باشید!

انگشت كوچك


این انگشت نماد خانواده و فرزند است و كسانی كه به این انگشت علاقه‌مندند، افرادی هستند كه به


خانواده پایبند بوده و به زندگی مشترك و به‌طور كلی روابط بین افراد اهمیت می‌دهند. این گروه از افراد آدم‌هایی خلاق اما بسیار بی‌اراده هستند. مشكل این افراد نداشتن قدرت ریسك در زندگی است.


توصیه كارشناس ما به این گروه از افراد یك‌بار برای همیشه پا را درون آب گذاشتن است! بگذارید ترس‌تان بریزید؛ شما آنقدر خلاق هستید كه از ترس جان‌تان شنا كردن را به سرعت بیاموزید!

 

انگشت وسط


این انگشت میزان اهمیت به‌خود فرد را نشان می‌دهد؛ افرادی كه این انگشت را انتخاب می‌كنند، در مورد همه چیز اول به‌خود اهمیت داده و تا‌حدودی خود‌پرست و خود‌خواه هستند! افراد این گروه معمولا افراد موفقی هستند.


در واقع نكته مهم این است كه این افراد حتی اگر در نگاه عموم چهره‌ای موفق نباشند اما در ذهن خودشان هستند و این رضایت از خود به نوعی بزرگ‌ترین موفقیت است؛ موفق باشید.


[ شنبه 30 دی 1391برچسب:, ] [ 19:39 ] [ نسرین ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

با عرض سلام و احترام به دوستان عزیزم امیدوارم با باز کردن این وبلاگ تونسته باشم رضایت شما عزیزان را جلب کنم عزیزم نظر یادت نره..........
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 127
بازدید کل : 74243
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1